اصول و قواعد خريد آپارتمان در تبريز

۸ بازديد ۰ نظر

 

اصول و قواعد خريد آپارتمان در تبريز 

يكي از اصول مهم در خريد و فروش ملك اين است كه مي توان پرداخت را به چند روش مختلف انجام داد. پرداخت دستي يكي از كم امن ترين روش هاي پرداخت است.
به همين دليل در مواردي كه رابطه اعتماد مطلق بين خريدار و فروشنده وجود ندارد، توصيه نمي شود. روش ديگري كه مي توان استفاده كرد اين است كه خريدار هزينه مسكن را از طريق حواله، به حساب فروشنده ارسال كند.
در طي اين فرآيند، خريدار بايد اطلاعات آدرس سند مالكيت را در قسمت توضيحات پرداخت مشخص كند و بنويسد كه پرداخت انجام شده است. در هنگام خريد آپارتمان در تبريز نيز حتما به اين نكته توجه نماييد.

سيستم تسويه سند مالكيت و روش چك بلوكي نيز در مبادلات املاك به كرات مورد استفاده قرار مي گيرد. خريداران و فروشندگاني كه مي خواهند از سامانه تسويه سند مالكيت استفاده كنند، با ورود به سامانه از طريق دولت الكترونيك، شماره پرداخت الكترونيكي دريافت مي كنند.
پرداختي كه خريدار انجام مي دهد به صورت مسدود به حساب واريز و پس از انجام معاملات سند مالكيت به فروشنده واريز مي شود. در روش چك بلوكي خريدار به بانكي كه انتخاب مي كند درخواست چك مسدودي مي كند و فروشنده چك را رفع انسداد كرده و پس از انجام معاملات سردفتري به حساب خود واريز مي كند. هر دو روش طوري طراحي شده اند كه هم خريدار و هم فروشنده قرباني نشوند.

 

كارهايي كه بايد پس از خريد آپارتمان در تبريز و هنگام نقل مكان انجام دهيد! 

برخي كارها هستند كه در حين نقل مكان به خانه يا آپارتمان جديد لازم است كه انجام شوند كه گاهي اوقات در اثر عجله هنگام جابجايي، ناديده گرفته مي شوند. بنابراين، مي‌توانيد با فهرست كردن تمام نيازها و كارهايي كه به ذهنتان مي‌رسد، شروع كنيد. ممكن است پس از اتمام بازسازي خانه جديد و انجام نظافت، جابجايي گزينه عملي تري باشد. زيرا هنگامي كه به خانه جديدي نقل مكان مي كنيد، اگر وسايل شما از قبل جاسازي شده باشد، نظافت مي تواند دشوارتر شود. پس از اتمام مراحل بازسازي و نظافت، مي توانيد با يك شركت جابجايي قرارداد ببنديد و وسايل خود را به خانه جديد منتقل كنيد.

اگر خودتان وسايلتان را بسته بندي مي كنيد، حتما زمان كافي را براي اين كار اختصاص دهيد. بسته بندي اقلام شكننده و كوچك مي تواند زمان بيشتري را نسبت به آنچه انتظار داريد براي شما هزينه كند. در صورت تمايل مي توانيد شركت هاي حمل و نقلي را نيز انتخاب كنيد كه از طرف شما بسته بندي را انجام مي دهند.

يكي ديگر از مواردي كه بايد به آن توجه كنيد اشتراك هاي خانگي است. مي‌توانيد با باز كردن قفل تمام اشتراك‌هاي خانه جديدتان قبل از نقل مكان، از خطر بدون برق يا آب بودن جلوگيري كنيد. علاوه بر اين، مي توانيد نقص هاي احتمالي در سيستم برق يا لوله كشي خانه را با سرعت بيشتري تشخيص دهيد. البته در اين بين فراموش نكنيد كه اشتراك خانه قديمي خود را نيز خاموش كنيد.

اين مي تواند كار شما را آسان تر كند كه قبل از سكونت در خانه خود، يك طرح چيدمان تهيه كنيد. به اين ترتيب در مورد اينكه كدام اقلام را كجا قرار دهيد سردرگم نخواهيد شد. فراموش نكنيد كه تمامي قفل هاي منزل خود را تعويض كرده و تغيير آدرس خود را به نهادهاي مربوطه اطلاع دهيد. در غير اين صورت، ممكن است به طور تصادفي اسناد يا محموله اي را از بانك يا پست، به آدرس قديمي شما ارسال كنند.

اين ها نكاتي بودند كه رعايت كردنشان فرآيند خريد و جابجايي خانه را آسان‌تر مي‌كند. اگر هنوز خانه رويايي خود را پيدا نكرده ايد، مي توانيد با مراجعه به تبريز هوم، نگاهي به فرصت هاي ويژه خريد آپارتمان در تبريز بيندازيد.

 

خريد آپارتمان در تبريز

جمع بندي 

در هنگام خريد آپارتمان بايد دقت كرد. چرا كه يك سرمايه گذاري بزرگ است و اگر در فرآيند خريد و فروش دقت لازم صورت نگيرد، مي تواند براي خريدار و مالك مشكلاتي ايجاد كند. هر كسي كه قصد خريد يا اجاره آپارتمان در تبريز دارد بايد به موارد زير توجه كند.

كساني كه مي خواهند در هنگام خريد آپارتمان در پروژه هاي انبوه مسكن مشاركت داشته باشند، بايد در مورد شركت مالك پروژه تحقيق دقيقي انجام دهند. در اين مرحله ممكن است بررسي پروژه هاي موجود در سبد سهام شركت مفيد باشد.

همچنين خانه يا آپارتمان را بايد به طور كامل ديد، اين يكي از جزئيات مهمي است كه خريداران و تبليغ كنندگان املاك تبريز براي فروش، براي تحقق آن با يكديگر ملاقات مي كنند. بدين ترتيب از بروز مشكلات احتمالي جلوگيري شده و تمامي جزئيات مربوط به خانه مورد بحث قرار مي گيرد. كساني كه به فكر خريد خانه اي هستند كه هنوز در حال ساخت است بايد تمام جزئيات پروژه را بررسي كنند. همچنين بايد به تاريخ هاي تحويل توجه شود. علاوه بر اين، شركت هايي كه مراجع كافي ندارند بايد با احتياط برخورد كنند.

جهت مشاهده مناسب ترين و بروزترين گزينه هاي خريد آپارتمان در تبريز مي‌توانيد به سايت تبريز هوم به آدرس اينترنتي tabrizhome.com مراجعه نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.